برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

 

 

 

شرح وظایف :

*      تحویل و ارائه  نامه اداری و محرمانه  به  مدیر

*     هماهنگی تماس های تلفنی بین مراکز و مدیر

*     تحویل  نامه های اداری به واحد مربوطه بعد از امضای یا ارجاعی  مدیر

*     تایپ و تحویل  اضافه کاری  پرسنل زیرمجموعه  به حسابداری پس از تائید و امضاء مدیر

*     یادداشت پیام های تلفنی و اطلاع رسانی به مدیر و کارکنان

*     ارجاع نامه های اداری طبق دستور مدیر به پرسنلو امور تفویض شده به اینجانب در کارتابل مرخصی ها ،ماموریت و پاس های آزاد

*     بایگانی نامه های اداری و بخشنامه ها در زونکن مربوطه

*     هماهنگی ملاقات ارباب رجوع با مدیر 

*     اطلاع رسانی کمیته ها و جلسات با نوشتن روی برد

*     راهنمایی مراجعین و کارکنان و در صورت لزوم تنظیم وقت ملاقات برای آنها

*     تحویل و تحول مکاتبات و مراسلات فوری و ثبت ساعات دریافت و ارسال آنها

*     یادآوری پیش از وقت جلسات و تهیه و آماده نمودن مدارک و سوابق موردنیاز

*     پیگیری مکاتبات واصله تا اخذ نتیجه و گزارش موارد به مدیر مربوطه

*    تنظیم و ارسال در خواست های ماهیانه انبار

تنظیمات قالب