شرح وظایف :
* تحویل و ارائه نامه اداری و محرمانه به مدیر
* هماهنگی تماس های تلفنی بین مراکز و مدیر
* تحویل نامه های اداری به واحد مربوطه بعد از امضای یا ارجاعی مدیر
* تایپ و تحویل اضافه کاری پرسنل زیرمجموعه به حسابداری پس از تائید و امضاء مدیر
* یادداشت پیام های تلفنی و اطلاع رسانی به مدیر و کارکنان
* ارجاع نامه های اداری طبق دستور مدیر به پرسنلو امور تفویض شده به اینجانب در کارتابل مرخصی ها ،ماموریت و پاس های آزاد
* بایگانی نامه های اداری و بخشنامه ها در زونکن مربوطه
* هماهنگی ملاقات ارباب رجوع با مدیر
* اطلاع رسانی کمیته ها و جلسات با نوشتن روی برد
* راهنمایی مراجعین و کارکنان و در صورت لزوم تنظیم وقت ملاقات برای آنها
* تحویل و تحول مکاتبات و مراسلات فوری و ثبت ساعات دریافت و ارسال آنها
* یادآوری پیش از وقت جلسات و تهیه و آماده نمودن مدارک و سوابق موردنیاز
* پیگیری مکاتبات واصله تا اخذ نتیجه و گزارش موارد به مدیر مربوطه
* تنظیم و ارسال در خواست های ماهیانه انبار