شرح وظایف
1- بررسی کلیه پرونده های پرسنلی هریک از کارکنان که به افتخار بازنشستگی نایل می شوند از لحاظ سنوات خدمتی ، کسورات بازنشستگی ، غیبت ، مرخصی بدون حقوق و فاصله خدمتی
2- صدور ابلاغ بازنشستگی بعد از بررسی کامل پرونده و اعلام دقیق تاریخ بازنشستگی
3- تکمیل نمودن فرمهای بر قراری حقوق بازنشستگان ( فرم شماره یک و دو )
4- تکمیل نمودن فرمهای بر قراری حقوق وظیفه وراث پس از ارائه مدارک دال بر وارث بودن
5- تهیه پیش نویس حکم بازخرید از خدمت ، بازخرید مرخصی استحقاقی
6- انتقال کسورات بازنشستگی از صندوقهای مربوطه و تکمیل نمودن فرمهای تغییر صندوق کارکنان
7- ارسال پرونده و مدارک لازم جهت برقراری حقوق بازنشستگی به مدیریت سازمان بازنشستگی استان
8- بایگانی کلیه نامه های بازنشستگان در پرونده های مخصوص هر فرد و ارسال پرونده راکد به بایگانی